ponedjeljak, 29. srpnja 2013.

Recenzija: Efect kontaktne leće u boji, bez dioptrije

Od tinejdžerskih dana sam žudjela za time da kupim leće u boji i da isprobam kako je to imati neku drugu, zanimljiviju boju očiju od mojih prirodno smeđih očiju. Međutim, nekako nikad nisam došla do toga da ih kupim - ili mi nešto nije odgovaralo, ili su bile preskupe ili sam zaboravila na to ili nešto sasvim deseto. Napokon, prije par mjeseci, osvojila sam kontakte leće u boji u nagradnoj igri na Facebook stranici Efect kontaktne leće. Dobila sam nijansu Nature Turquose, dakle, u ovoj ćete recenziji, osim općenitog dojma o Efect kontaktnim lećama, moći vidjeti kako izgleda ova veoma prirodna nijansa, na prirodno smeđim očima.

Efect meke kozmetičke leće u boji dolaze isključivo u verziji bez dioptrije, traju godinu dana i mogu se nositi svakodnevno, uz pravilno i higijenski ispravno postupanje s istima. Možete ih kupiti za 260 kuna (plaćanje pouzećem) - cijena samih leća je 240 kuna, a 20 kuna plaćate za dostavu. Leće stižu poštom, veoma brzo, dobro zapakirane. Uz njih dobijete kutijicu za držanje leća te upute za korištenje, postavljanje na oko i održavanje. Dobro ih pročitajte i držite ih se. Nemojte improvizirati jer oči su osjetljive i upute su tu s razlogom. Ako slučajno izgubite papir s uputama, možete ih pročitati ovdje.





Na stranici možete pronaći različite modele leća - party leće, leće koje će super poslužiti za maškare i tematske partyje, leće prirodnog izgleda, za svakodnevno nošenje, leće koje potpuno prekrivaju prirodnu boju očiju, leće koje djelomično prekrivaju prirodnu boju očiju...ukratko - za svakoga ponešto!

PAKIRANJE I ČIŠĆENJE LEĆA

Iako sam mislila da će otvaranje leća biti pomalo problematično, to je prošlo prilično jednostavno, no za vas sam fotkala cijeli proces, kako bih vam još više olakšala posao. Najprije vam predstavljam fotke bočice kako biste mogle pročitati sastav i podatke o proizvođaču, a potom prelazim na podatke o čuvanju i čišćenju leća.


Leće se, kada se ne koriste, moraju držati u otopini za leće. Ja sam kupila Complete Revitalens Multi-Purpose Disinfecting Solution, višenamjensku otopinu za meke leće, u bočici od 120ml (cijena oko 45-50kn) uz koju se na poklon dobije i kutijica za pohranu leća. Ova otopina čisti, ispire, dezinficira, pohranjuje, skida naslage s površine, uključujući lipide i bjelančevine te ovlažuje meke kontaktne leće. Uz nju ćete dobiti i upute za korištenje.


Kod otvaranja leća, leće sam usula u kutijicu skupa s originalnom tekućinom u kojoj su bile u bočici, a kasnije sam koristila Revitalens otopinu i to tako da sam leće u njoj držala, svaki put prije vraćanja leća isprala kutijicu istom te sam njome čistila leće nakon svakog korištenja.

Čistila sam ih tako da sam dobro oprala ruke i osušila ih papirnatim ručnikom (obični ručnici i krpe mogu biti manje higijenski ako nisu savršeno čisti i mogu ostaviti sitne čestice po rukama koje mogu oštetiti leće). Stavila bih leću na dlan, nakapala koju kap otopine na njih i lagano prstom istrljala prije vraćanja u posudicu sa svježom tekućinom. Po zatvaranju kutijice bih istu lagano protresla nekoliko sekundi i to je to!

Nemojte koristiti vodu iz pipe za pohranu i čišćenje leća niti slinu za ovlaživanje i čišćenje! Voda iz pipe nije u potpunosti čista, ima kamenca i može oštetiti leće, a leće mogu oštetiti vaše oči. Također, nije prilagođena lećama. Na ovome nemojte štedjeti! Oči su jako osjetljive i možete imati ozbiljnih problema ako ne pratite upute i ne pazite na higijenu!



POSTUPAK OTVARANJA LEĆA U FOTOGRAFIJAMA









Pazite na to da uvijek vraćate leću iz lijevog oka u dio na kojem piše L (left), a leću iz desnog oka u dio na kojem piše R (right) na poklopcu!


STAVLJANJE

Uh, prvi sam se put dobrano namučila jer nikada nisam koristila leće. Kako su meke, savitljive i velike, to je bilo još teže. Oko treba dobro otvoriti prstima jedne ruke, leću staviti na vršak prsta druge ruke i staviti u oko. Prvi put mi je trebalo dobrih 15 minuta po oku jer se leća nikako nije htjela "uhvatiti" za površinu oka i to me izluđivalo! Ipak, uspjela sam i sada, nakon nekoliko korištenja, to napravim začas. Nakon stavljanja trepnuti nekoliko puta da leća "sjedne" na mjesto i to je to. Na početku će vam možda biti malo mutno, no to brzo nestane i više ih nećete ni osjetiti.

Cure, leće obavezno stavljajte prije šminke, inače vam čestice šminke mogu završiti na površini oka, ispod leće (a da ni ne primijetite) i oštetiti leću. Vadite ih nakon skidanja šminke samo ako ne trljate oči prejako pri skidanju šminke i ako ste sigurne da niti malo proizvoda neće ući u oko. U suprotnom, dobro otvorite oko i izvadite ih tako da ne dodiruju šminku, potom ih svakako pažljivo očistite. 

Vađenje nije bilo nimalo lakše, dapače, bilo mi je još teže od stavljanja. Oči suze, leća nikako neće izaći van, skoro sam i proplakala od muke. Našla sam na kraju neki svoj način vađenja leća iz oka - dobro otvorim oko prstima, gledam prema van, poguram leću prstom prema unutarnjem kutu oka i lagano je "štipnem" kako bi izašla van. Klik za link na još jedan način skidanja leća.



Krenimo na fotke leća u mojim očima. Unaprijed se ispričavam na (ne)kvaliteti pojedinih fotki. Nemam neki bijesni fotić, slikala sam fotke u razdoblju od mjesec dana, u različitim prigodama, uz različit kut gledanja i uz različito osvjetljenje, kako biste dobili bolju ideju o tome kako leće izgledaju. Ukratko, napravila sam najbolje što sam mogla u danim uvjetima. Šminka mi nije savršena, kao ni obrve, no to nije ni bitno. Zvijezda ove recenzije su ove divne leće, a kad budem radila make-up lookove, bit će to puno bolje. :)

PRIRODNA BOJA MOJIH OČIJU





KAKO LEĆE IZGLEDAJU NA MENI


















MOJ DOJAM

Ove su mi se leće jako, jako svidjele i oduševljena sam što sam napokon, barem nakratko, mogla promijeniti svoju prirodnu boju očiju. Imam dojam da su dale nekako blaži izraz mome licu i da mi ova boja dobro stoji. Nošenje mi je nakon početnog navikavanja bilo ugodno i većinu vremena sam imala osjećaj kao da ih ni ne nosim, pa sam čak provjeravala jesu li slučajno ispale, ali naravno da nisu. :)

Ponekad bih osjetila da su mi oči suhe i da peckaju, no to doživljavam na dnevnoj bazi jer su mi oči ekstremno osjetljive, tako da ne bih rekla da to ima veze s lećama, koje nosim u prosjeku jednom u 10 dana, 2 tjedna. Jednom sam ih prilikom nosila 12 sati i tada sam već počela osjećati da su mi oči veoma suhe i osjetila sam peckanje. Dakle, vi s očima osjetljivima poput mojih posebno pazite na vrijeme nošenja.

Nemojte ih nositi dulje od 8, maksimalno 10 sati u komadu ako imate osjetljive oči, a ni inače se ne preporučuje nošenje dulje od 10 sati. Također, nemojte ih nositi u trenucima kada vas peckaju oči ili kada imate problema sa suhoćom oka. U slučaju suhoće očiju i/ili peckanja puno pomažu takozvane umjetne suze, koje možete nabaviti u ljekarni, samo pazite da budu za meke leće. Ako ćete ih nositi na posao ili očekujete da ćete izbivati iz kuće dulje od 10 sati, svakako ponesite papirnate ručnike zapakirane u čistu vrećicu (zbog higijene), otopinu i kutijicu za čuvanje leća, te ih izvadite na vrijeme.

Sam efekt je prilično prirodan iako je sama leća veća od moje šarenice, no time je efekt posebniji jer je leća obrubila moju šarenicu lijepim svijetlo-tirkiznim rubom koji se istaknuo zbog bjeline bjeloočnice ispod njega. Taj se efekt posebno vidi na suncu. Same oči su zbog veličine leća izgledale nekako veće i leće su mi otvorile pogled. Moram priznati da su bile zamijećene gdje god sam pošla i da se svima svidjelo kako izgledaju. Da, moja prirodna boja oka se prozire oko zjenice, no zbog toga mi se efekt činio još prirodnijim i zanimljivijim. Leće ne prekrivaju zjenicu.

Definitivno bih voljela isprobati još neke boje, koje možda ne izgledaju tako prirodno, ali koje su zamjetljivije i potpuno prekrivaju moju prirodnu boju oka. Možda kričavo zelene ili plave, a sviđaju mi se i crvene, crne i bijele, iako baš i ne izlazim, pa ne znam gdje bih ih "isfurala", no bile bi super za neki poseban look.

Savjetujem vam da ih isprobate jer su ove luđe, party leće idealne za lude ljetne večeri, izlaske i maškare, dok su ove prirodne savršene za svaki dan.


Pogledajte kako samo lijepo i prirodno izgledaju! :)







Jeste li već probali Efect ili neke druge leće o boji? Kakva su vaša iskustva s njima? Ako ih niste probali, hoćete li?

- Meow -

Broj komentara: 6:

  1. Ja sam nosila kontaktne leće (prave, za dioptriju, a ne ovo sranje) i to 10 godina (tako da se smatram stručnjakom u ovom području), i moram priznati da nemam nimalo poštovanja prema ljudima koji ugrožavaju vlastito zdravlje kako bi promijenili boju očiju, a to tak i tak nitko ne kuži ili se jedva primjeti razlika. ljudi, nemate POJMA koliko su ovakve leće opasne i što mogu napraviti vašem oku....hajde, možete riskirate 5 dana u godini (za neke 'posebne' prigode), ali nositi ih godinu dana svaki dan po 8 sati je glupost koja se riječima ne može opisati. NEMOJTE TO NAPRAVITI VAŠEM ZDRAVLJU...jednostavno nije toga vrijedno. a koliko god vi mislili da ste oprezni i da ih čistite pravilno, itd...morate shvatiti, ovo nisu kontaktne leće koje se nose zbog vida, ovo je sranje koje vam može donijeti ozbiljnih zdravstvenih problema. oprostite ako zvučim grubo, ali jednostavno ne mogu drugačije opisati koliki rizik dolazi upakiran zajedno s ovim sranjem. ozbiljno, zbog drugačije boje očiju mogle bi ostati sa visećim kapkom...e onda ćete stvarno biti sexy #rolleyes

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moram priznati da mi nikada ne bi palo na pamet nositi ih svaki dan, stavim ih samo za neke posebne prigode i jaaako pazim na higijenu. Hvala ti na komentaru. :)

      Izbriši
  2. jooooj, otkad je ovo postao neki megi hit i otkad su postale ovako lako dostupne imam veliku želju da si ih nabavim, ali nekako sam suzdržana da to ipak učinim samo iz jednog glupog razloga,a to je jer kao prvo, ni sama nisam sigurna koja bi mi boja očiju osim mojih tamnosmeđih uopće pasala s obzirom da sam sva neka čokoladna smeđa reklo bi se (:, a drugi razlog je što znam da bi svi piljili u mene u ekipi kad bi se s tim pojavila na pivi da bi mi na kraju bilo akward. osim toga svega prenespretna sam da ih stavim u oči i fala bogu što nije potrebno da nosim ikakve dioptrijske, pa ne znam jel pametno uopće ove stavljati. sve u svemu, nisam dovoljno hrabra da bih ih kupila, ali daleko do toga da bi se žalila da ih dobijem na poklon. makar da ih samo nosim po kući i naslikavam se s njima :) i da, tebi mega lijepo stoje :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na komplimentu. :)

      Ja inače imam tamnosmeđu kosu i oči Snjeguljica ten i ova boja je idealna. Nisam ih ni ja kupila iz istih razloga koje si ti navela, ali sad kad sam ih dobila, fora su mi za neke posebne prigode. :D

      Izbriši
  3. Šta ti pričaš ženo, obrve su ti savršene!!!
    Lijepe su, ali ja ako bih već nosila leće u boji, bih nosila neke ful pigmentirane tako da su mi oči baš ful plave. Ali ovo je lijepo i diskretno :)

    OdgovoriIzbriši