nedjelja, 7. srpnja 2013.

Freš treš (ep. 9)

Danijela Martinović i Petar Grašo planiraju svadbu - LINK

                                                                            Izvor

Meow: Graško, Danči, gdje žurite? Još je rano! Ipak ste tek 13 godina skupa, tako da je ovo zaista šok, ne samo za Danijelu, već i za nas koji smo pročitali ovu vijest. Rozga, pojedi se od muke, ti još nisi ni blizu toga. 


3.14 Čić: Nakon trinaest godina veze možda će se dogodine ženiti. Danijela, od tebe nikad ŽMK.

Zverka: Ova vijest je toliko neočekivana i šokantna. Nakon samo desetljeća veze? Pretpostavit ću da Graško želi ušutkati dio rodbine koji sumLJa u njegovu seksualnost. 

Mica Kuharica: Kako neodgovorno i ishitreno, nakon 13 godina veze dvoje 40 i nesto godišnjaka planira svadbu. Za sljedeće ljeto. Pametnije im je da krenu s pripremama zaliha pelena za inkontinenciju i fondom za umjetne zube i kuk.






V. Kalember: Cure su maštale o meni, a ja sam bio usamljen - LINK



Zverka: Ocvali šarmeri Mobi Dikan i Fran Olasich imaju konkurenciju. Doduše, otkad je prozvan u medijima kao "suprug Ane Rucner", jasno je da mlađe generacije nisu dovoljno upoznate s likom i djelom. 

Mica Kuharica: A da su curice maštale o njemu onda ne bi bio usamljen? pedoalert

 

 Zločesto znam, ali žena mu nije ni bila rođena dok su cure po njemu bacale gaćice.

Meow: Jadni, skromni, usamljeni Vlado. Ovaj intervju me ostavio zbunjenu skoro jednako onoliko kao što me ostavilo zbunjenom spuštanje njegove "O, Ane" s vrha Spermbanke, na otvorenju iste, pri čemu je svirala violončelo.

3.14 Čić: Koji intervju. Skidam kapu. Šta je taj čovjek sve nadrobio, od toga da bi mu Štulić trebao biti zahvalan za popularnost, do ove rečenice, koja ponovno pokazuje da nitko s naše estrade (ajde osim Nikoline pametne Pišek) nije u stanju pročitati mi ime: "Vrhunac Srebrnih krila bio je 1983. godine, deset koncerata u Moskvi u dvorani koja prima 25.000 ljudi. Prodali smo, dakle, 250.000 karata."





Bivša misica skroz se opustila: Maja prošetala bez grudnjaka - LINK


3.14 Čić: Ma šta ju briga. Zna Maja da uz takvu čeljust je komotno mogla i topless prošetati i opet joj nitko ne bi buljio u sise.

Meow: Je li baka imala grudnjak? Koje je boje pak mama imala grudnjak, ako ga je uopće nosila? Najvažnije informacije nisu prenijeli, shrvana sam! Kao ni 3.14, ne mogu se prisiliti da spustim pogled prema grudima, pored ovolikog čela i čeljusti.

Mica Kuharica: Ja ne vidim problem, male kockaste sise baš pristaju uz veliku kockastu glavu, Logično. Nadam se da ovo ljeto "slučajno" neće obući i gaćice pa ćemo otkriti i koji dio iz Lego seta tamo skriva.

Zverka: Sise? Gdje? Gdje?


Pišek: Kada mi partner dobije milijun želim mu biti najvažnija - LINK


Mica Kuharica: Yap, lako ovako blebetati okolo kad ti partner već ima milijune, tatine doduše, ali milijune. Sad znamo zašto je ostavila onog nesretnog ronioca, nikad nije zaradio prvi milijun.

Zverka: Apeliram da se sve njene mudrosti spoje u knjigu kojoj predviđam osvajanje Kiklopa.

3.14 Čić: Nije specificirala koji i kakav milijun bi joj taj partner trebao dobiti. Pretpostavimo da priča o novcu. Baš me zanima bi li bila sretna s recimo milijun vijetnamskih dongova*? A s obzirom da dotični budući muž očito nema još uvijek milijun nečega, izgleda da se naša najpametnija slavna osoba ikad neće tako dobro udati. Niki, ne budi sad u depresiji - tvoj te bar hoće ženit. Sreća tvoja nisi se spetljala s Petrom Grašom.

* jedan milijun dongova je otprilike 274 kune.

Meow: Smatram da bi Ava "imam-sve-petice-na-fakultetu-na-kojem-studiram-cijelu-vječnost" i Nikolina "najpametnija-na-svijetu-a-i-šire" trebale napisati zajedničku zbirku životnih mudrosti za nas manje sretne koji nismo bili dovoljno sretni da budemo obdareni prirodnom ljepotom i visokim kvocijentom inteligencije. Mogla bi im se i Nives "vidi-mi-sise" Celzijus pridružiti.





Thompsonov lik je i na lubenici koju je dobio od obožavatelja - LINK


Zverka: Vijest kao iz Globalnog sijela. Još malo pa će se lik Tomcona ukazivati ljudima na brdu, prozorskom staklu, krafnama... 

3.14 Čić: Sad mi je žao što nemam njegov talent. Ne zato da rezbarim lubenice lokalnim plagijatorima, već zato što Disneyland svake godine zapošljava ljude da im rezbare tikve za Halloween. Dijete u meni stvarno teško može zamisliti bolji posao. Em si u Disneylandu, em ti još plaćaju da budeš tamo.


Meow: Tko je ovo više zaslužio od domoljuba-katolika koji ne plaća porez i koji se razveo? Nitko! Barmen, kao pravi muškarac, rezbari, dok njegova žena čisti iza njega. Tako i treba biti! Rozga, pamti i zapiši u tekicu.


Mica Kuharica: Pffff, lako Tompsona izrezbariti na lubenici, ajd nek proba Žaka. Ali to nije ništa, moja frendica je tvrdila da joj se Tompsonov lik ukazao na higijenskom ulošku.Rabljenom.
E to je već nešto, kakvo rezbarenje na lubenicama, osim ako nisu lubenice Nives Celzijus.



Koji vam je najdraži freš treš u ovom postu? Koji ste dobar treš trač čuli ovaj tjedan?


- Vaše Meow, 3.14 Čić, Zverka i Mica Kuharica -

Broj komentara: 6:

  1. negdje sam pročitala da će 2015 biti javnosti dostupni zapisi iz vatikana u kojima se objašnjava zakaj je thompsonu dano pravo na crkveni razvod braka od danijele martinović (za sad su tajni)...baš me zanima što će tamo biti otkriveno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znaš li možda točan datum, da si upišem u kalendar? Baš me zanima razlog, iako pretpostavljam, no neću napisati da me ne tuže za klevetu. :)

      Uopće ne sumnjam da će novinari odmah to objaviti.

      Meow

      Izbriši
  2. hahaha, za ovog zadnjeg lika, vijest ko iz globalnog sijela, hahahah. baš.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mene ta cijela vijest i taj lik podsjećaju na likove iz Alan Forda. :D

      Meow

      Izbriši