nedjelja, 9. lipnja 2013.

Freš treš (ep. 5)


MUNICIJA ZA ROZGU: PJEVALA JE UZ SANDUK ZA ČUVANJE METAKA - LINK


Zverka: Koja je to teaserica! Na svakom koncertu raširi noge i ruke te pjeva "dođi k'o slavljenik na tortu", a kad dođeš vidjeti torticu kraj nje dva rotvajler zaštitara i sanduk municije.

Meow: Ipak je Rozga žena s određenim ugledom. Mora dobro paziti da je ne "opali" neka stara puška.

Izvor

Jelena, imam novu pjesmu za tebe, garant će biti uspješnija od ovoga što sad pjevaš. Evo sneak peek, javi se ako si zainteresirana za nastavak.

"Uleti mi k'o metak, uleti ovaj petak.
Municije ti ne fali, a nije ti ni mali.
Neka se posred mojih cica ocrtava obris tvojih crta lica."

Mica Kuharica: Mislim da bi efekt bi bio puno veći da uz Jecu stoji Thompson i puni kalašnjikov tim hrvatskim mecima ljubavi i vjere (jer znamo da samo mi Hrvati imamo metke pune ljubavi i malih anđela) te da Jeca ima kraću haljinu - ova je preduga za nju. Gle, čak oboje igraju na kartu scenskog nastupa Miše Kovača.

 
3. 14 Čić: Rozga, 'vako se nikad nećeš udati i vječno će te na tuđim svadbama pitati "Kad ćeš ti?". Kakva si ti to ŽMK (žena, majka, kraljica, op.a.)? Ne daš momcima iz Gornjeg Kneginca ni blizu. Razočarana sam.






BELMA DŽOMBA: DOK JE MIRZA DOBAR PREMA MENI, NIJE VAŽNO ŠTO NE OBAVLJA KUĆANSKE POSLOVE - LINK


Mica Kuharica: Jad i bijeda. Jebeš ti udaju za nekog slavnog sportaša ako ti on ne može omogućiti bar jednu kućnu pomoćnicu i kuharicu. Belmice, grdo si se zajebala, moraš sama pospremati i još svaki dan gledati ovu facu, pardon, ovo neobično lišce. P.S. Na ovoj fotki nedostaje još usisavač, u Belminoj ruci naravno.

3. 14 Čić: Tako je Belma. Ti si moj uzor! Mislim da bi se Rozga trebala ugledati na tebe. Jesu li mu jučerašnje gaće i čarape oko kreveta umjesto u košu za prljavi veš? Jesu. Ti to lijepo pokupi i budi zahvalna što ih mijenja redovno. To čini, naravno, samo zato jer je dobar prema tebi.

Zverka: Belma djeluje kao mudra žena. Zašto bi muškarac, a osobito jedan sportaš, obavljao kućanske poslove? Ja se držim onoga što kažu starije žene - dok donosi pare u kuću i ne tuče te, dobro je. Ovaj donosi dobre pare u kuću i ne djeluje nasilno. Kao da je neki problem malo izribati wc školjku i pokupiti prljave čarape za svojim čo'ekom.

Meow: Ne kužim zašto je ovo treš. Svaka bi prava žena trebala ovako razmišljati i biti ponosna što može pokupiti smrdljive čarape voljenog muškarca. Mirza, stari vraže, i ja bih se ovako smijala na tvom mjestu. Možda nisi najljepši cvijet u stakleniku, ali atletski si građen i dobar si čo'ek. Ne tučeš svoju ženu, dobar si prema njoj i čak joj dopuštaš da skuplja čaše i usisava ostatke hrane za tobom. Meni moj to ne da, loše sam se udala. :(






ANDREJ PEJIĆ LJEPOTOM JE IZLUDIO LEZBIJKU NA SNIMANJU EDITORIJALA - LINK


3. 14 Čić: Je li i ona izludila njega? On nju? Ona nju? On njega? Aaaaaaaaaaaaaaaa! Tko je tko? Nego kad bismo njih dvoje pokušali Ustavom definirati, što bismo dobili? Je li ona sad lezbijka, hetero ili bi? Je l' on lezbijka, hetero, bi ili peder? Sad će me ova pitanja proganjati do sljedećeg Freš Treša.

Zverka: Ovdje se postavlja jedno filozofsko pitanje, a to je - ukoliko se lezbijka zaljubi u androginog muškarca je li ona zapravo prikrivena heteroseksualka? Andreja za 40-ak godina vidim kao Stevena Tylera na ovim slikama s plaže.


Meow: Vrti mi se u glavi. On je izgradio karijeru na tome što izgleda kao žena, ona je izgradila karijeru na tome što izgleda kao muškarac. On se smatra muškarcem, osim sada dok je u vezi s drugim muškarcem i predstavlja se kao njegova partnerica. Je li njegov dečko gay ili hetero? Je li ona muškarac u tijelu žene, a on žena u tijelu muškarca, pa sve štima? Jesam li ja gay ako su mi ova lezbijka i muškarac koji izgleda kao žena zgodni? Toliko pitanja, a odgovor se ne nazire.


Znam samo da je ovo možda jedina situacija u kojoj bi zagovornici referenduma za unošenje definicije braka u Ustav vjerojatno ostali bez komentara - bi li im bilo ok da njih dvoje stupe u brak? Ipak imaš muško i žensko, kako god da okreneš. 

Mica Kuharica: Gledajući fotku ove lezbijke prije bih rekla da je izludio pedera, a ne lezbu.                      




                                    
SHAKIRA: ŽELIM DOJITI SVE DOK MI SIN NE KRENE NA ŽELJENI FAKULTET - LINK


Meow: Sigurna sam da bi hrpa "baci sisu da se igramo" frajera voljela biti na mjestu malog Milana. S druge strane, Mile ne izgleda naročito oduševljeno tom idejom. Doduše, svi će mu dečkići u školi zavidjeti, pa to možda malo kompenzira emocionalne ožiljke od Edipovog kompleksa.
 
Mica Kuharica: Kako će dojiti malog kad on bude u školi, hoće li mu dolaziti pod velikim odmorom da mu da cike, kako će mali cicati kad mu dođu frendovi, hoće li i njih mama poslužiti, hoće li njene dojke grebati prvi pubertetski brčići, hoće li tata biti ljubomoran na sina i obrnuto? Tako puno pitanja na koja još ne mogu dokučiti odgovore.

3. 14 Čić: Mislim da izraz Milanovog lica pokazuje što misli o toj ideji. Uostalom, kakva si ti to majka? Šta željeni fakultet? Zar ne znaš da djeca moraju studirati ono što ste vi htjeli, ali vam se nije dalo kad ste bili mladi.

Zverka: Taman kad pomislim da je svijet postao poremećno mjesto, Shakira me ovako ugodno iznenadi. Zavidim njenom sinu. Predviđam mu bogat društveni i seksualni život.






PUKLA VELIKA REALITY LJUBAV: MARIJANA I NEMEŠ PREKINULI? - LINK
 

3. 14 Čić: Upitnik je na kraju ovog naslova, znači ima nade. Marijana i Nemeš, drš'te se. Nije sve tako crno. Možda vas dogodine pozovu u Farmu ili selebriti Big Brother ili neki treći reality. Tamo nabacite još koji seks pred kamerama i niste više siromašni. Eto. Samo se strpite sezonu, dvi.

Zverka: Ako ovih dvoje savršenih individua nisu uspjeli u ljubavi, tko će od nas smrtnika? Tko, recite mi? Dok mi se ruke lagano tresu i oči pune suzama, prisjećam se njhove turbonuklearne ljubavi koja je preživjela njen brak, luda pijanstva u BB kući, uplitanje njegove majke... Bila je to hrvatsko - srpska sapunica, ali sa tužnim svršetkom.

Meow: Neeee, to nije moguće!!! Sada je izgubljena svaka nada u poboljšanje hrvatsko-srpskih odnosa, a tako nam je dobro išlo. Marijana i Nemeš - misionari u svetoj borbi protiv netrpeljivosti između Hrvata i Srba, razlike u godinama, svetog katoličkog braka, pažljivog postupanja s novcem i pristojnog ponašanja pred kamerama. Sigurno sad negdje rvacki vitez pravednik Thompson križa s popisa još jedan trn u oku. Mali anarhist u meni roni gorke suze. Nemeš, vrati se Marijani, skuvat' ću ti paštašutu.

Mica Kuharica:  Koliko para toliko ljubavi. Ajde, preživjet će Mare, neće joj biti prvi puta da se seksa za lovu, samo nadam se ne više pred kamerama. Najveća misterija u ovom tekstu mi je što to Nemeš može raditi  i zaraditi u Milanu, spolnu bolest jedino.






BRANKICA GRDOVIĆ: "MLADEN JE VELIKO DIJETE, MOJA BEBA KOJA NE NOSI PELENE." - LINK


Zverka: Mislim da Brankica ima divan pjesnički izričaj te bi trebala udružiti snage sa Vjekoslavom Huljić i napisati Baladu o jednoj duši. Nešto poput ove moje:

Naše duše jedno su tijelo
On bevandu pije
A meni prisjelo.

Meow: S obzirom na to koliko Mlađo cuga, sigurna sam da mu je barem nekad pobjeglo u gaće. Brankice, možda bi mogla porazmisliti o nekakvom cosplay aranžmanu. Mlađo će ležati u krevetu u ovakvoj opravici, a ti mu u bočicu možeš staviti bevandu i hraniti ga dok ti on miluje grudi.


Što veliš Brankice? To ti je ponižavajuće? Hajde, hajde, ako si mogla u ime te turbonuklearnosvemirske ljubavi podnijeti njegove pijane eskapade za koje zna cijela Hrvatska, prigrliti njegovo izvanbračno dijete začeto za vrijeme vašeg braka i oprostiti mu nevjeru iako svi znaju da ti je nabijao rogove, ovo je najmanje što možeš učiniti za voljenog muškarca. Svaki frajer može samo poželjeti ovakvu ženu, a svaka Rozg udavača može sanjati da postane poput nje. Jedva čekam da Grdi dođe na koncert u ovakvom outfitu. Taj nastup ne bi mogao nadmašiti čak ni Mišo.


Mica Kuharica: Možda bi mu Brankice trebala početi stavljati pelene, možda onda ne bi morala gutati sadržaj istih, bar ne ovako javno

3. 14 Čić: Meni ovo zvuči k'o pedofilija. Upravo sam zamislila Mladena Grdovića u pelenama. Mislim da ću povratiti. Brankica je prava ŽMK, ona šiša i Belmu u svakom pogledu. Tako se treba postaviti. Nema veze što njen muškarac se opija, divlja, razbija, što je napravio dijete drugoj... Dobro je sve dok mu ne presvlači pelene.






MODNI ZLOČINI TJEDNA

 Adriana Lima i Karolina Kurkova

Ivana Popović

Haljina Jana - nova kolekcija Lei Lou by Alex Dojčinović

Meow: Adriana se očito malo previše uživjela u radnju filma "Moje pjesme, moji snovi" i sašila haljinu od zavjese. Karolina je čula da alu folija čuva svježinu, pa se, ne bud' lijena, zamotala u nju.

Da sretnem Ivanu Popović na cesti, udijelila bih joj kunu. Očito sirota nema love da plati račun za struju, pa se odijevala u mraku. Možda sam u krivu, možda se samo radi o tome da je žena kasnila na event, pa se nije stigla presvući nakon jogging izleta na Sljeme. Što kažeš Mico, ona je modna dizajnerica? Bože Petra, i Marko Grubnić je stilist, pa ovakav hoda po bijelom svijetu.


Aleksandra Dojčinović iskače iz paštete više nego što Mlađo Grdi pije, a on zbilja puno pije. Ova je haljina jeziva i čini mi se kao nešto na što bi na svojim putovanjima naišla posada Enterprisea pod vodstvom kapetana Kirka. Može se naći i bolja tenda za 1699 kuna koliko ovo nešto što glumi haljinu košta.

Mica Kuharica: Za ove dvije modeluše imam samo jedan komentar: Kukac Silverfish iz reda Thysanura opet napada!
  
                                                                                         
Ivana Popović - izgleda kao da je upravo odložila odvijač i karburator na stol, zaključala svoju mehaničarsku radionicu i krenula do kontejnera iskopati nešto za večeru. Fascinantna mi je i ova poza a la "hrvatska starleta koja traži muža ili nove cipele". 

                                                                     
Ivana, u ovim se dronjcima nikad nećeš udati, a cipele jedino možeš dobiti ako ti se netko smiluje i da svoje stare, iznošene. Ženo, saberi se. I da, za one koji ne znaju, ova mehaničarka je modni kreator. Yap.

Haljina Jana je rađena kao nadstrešnica za vađajnu. Ne vidim drugo, normalno objašnjenje.

3. 14 Čić: Adriana izgleda kao da je obukla kupaonsku zavjesu. A i ona i Kurkova su zaboravile hlače. Dakle nakon preko nekoliko tjednih izdanja modnog treša, definitivno možemo reći da se ovog proljeća ne nose odjevni predmeti ispod struka. Muko moja, totalno sam demode hodala zadnja tri mjeseca. E pa sad odoh bez traperica/suknje/tajica u grad.

Ivana, fali ti vreća za smeće s plastičnim bocama od pola litre da kompletira look.

Haljina Jana je idealna za sve koje su se ugledale na meksičke sapunice i žele lažirati trudnoću ne bi li namamile momke u brak. Mislim da je bio i red da netko napokon olakša život tim ženama.

Zverka: Lima bi dobro izgledala i u vreći krumpira, tako da je ova haljina - zavjesa još i dobra. Kurkova mi se u alu folija izdanju nikako ne sviđa.

Ivana Popović izgleda divno, kao uvijek. Beskućnički look joj dobro stoji pa nema smisla da ga mijenja.

Haljina Jana je pretpostavljam za žene - majke - dojilje, koje žele biti u trendu i dok doje. Ispod pepluma je patent zatvarač te majka samo izvadi dojku i dijete je spremno za hranjenje na javnom mjestu. Osim što ne mora nositi grudnjak, jer se neće vidjeti ništa od pepluma, on služi i kao tenda za bebu da ga sakrije od sunca, a majčinu dojku od znatiželjnih pogleda. Trebalo bi ponuditi Shakiri ovaj model.






TREŠ MOMENT TJEDNA 

PIŠEK "PALI" INTELIGENCIJA: JA NE VOLIM BITI U DRUŠTVU GLUPIH LJUDI - LINK

Izvor

Mica Kuharica: Ako pogledamo njenog zaručnika očito je da žena ne laže i da je pali inteligencija + dubok džep, jer normalan izgled je očito ne pali. To vrijedi i za ove dvije trandže kraj nje na fotki. I da, zaručnik je morao u zatvor na 10 mjeseci, pa je odgodila svadbu, inteligentan potez.

                                                                                         
3. 14 Čić: Evo ja mjesecima nagovaram ljude na igranje pub kvizova. Nikolina, kako mi nije prije palo na pamet tebe pitati?! Oprosti mi, molim te. Hoćeš igrati u mom timu? :D

Zverka: Ne bi li onda pametan čovjek mogao predvidjeti sljedeći potez glupoga? Ha, Nikolina Nomeđutim Pišek? Vidim da nisi razradila priču u potpunosti. Ja se ne bojim glupih ljudi, već onih koji misle za sebe da su jako pametni.

Meow: Nikolina, kako onda izdržiš sama sa sobom po cijele dane? Pametni ljudi nemaju potrebu naglašavati da su pametni. Jednako kako ni lijepi ljudi nemaju potrebu napraviti xy estetskih zahvata da naglase svoju prirodnu ljepotu. P.S. Želiš li ti to nama indirektno poručiti da je tvoj zaručnik glup, jer nisi uspjela predvidjeti da posjeduje ilegalno oružje, zbog čega je i dobio 10 mjeseci kućnog zatvora?



Koji vam je najdraži freš treš u ovom postu? Koji ste dobar treš trač čuli ovaj tjedan?


- Vaše Meow3.14 Čić, Zverka i Mica Kuharica -

Broj komentara: 5:

  1. Zaključujem da će se Shakira za 20 godina pretvoriti u Nemešovu mamu. I predlažem da idući post posvetite nagovaranju redatelja Krv nije voda da u jednoj od svojih epizoda obrade tematiku Andreja i ... nje. A ja se sad idem isplakati zbog činjenice što se zovem isto kao Grdovićeva žena.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hahaha, ova Ivana Popović, hahaha.
    E,a čitala sam neš da su se ova Marina i Nemeš pohvalili prek FB da ipak nisu prekinuli. I da si ekipa nađe pametnijeg posla. Ili...nešto u tom stilu. A ovo sa Shakirom, ne želim sad bit hejter, ali obično žene jedva čekaju da ako već doje da prođe taj period u njihovom životu jer je užasno mukotrpan i naporan, tako da osim ove izjave (do fakulteta) uopće mi nije jasno. kak?? ženo?? pa kak??

    OdgovoriIzbriši
  3. "Najveća misterija u ovom tekstu mi je što to Nemeš može raditi i zaraditi u Milanu, spolnu bolest jedino." i "Je li njegov dečko gay ili hetero? Je li ona muškarac u tijelu žene, a on žena u tijelu muškarca, pa sve štima? Jesam li ja gay ako su mi ova lezbijka i muškarac koji izgleda kao žena zgodni? Toliko pitanja, a odgovor se ne nazire." Umrla sam od smijeha, svaka vam čast ko i uvijek, čitam stalno, ne komentiram al danas sam morala jer ste mi uljepšale nedjelju uz skriptu.

    OdgovoriIzbriši
  4. Najvažnije od svega je da Vjekoslava može mirno umrijet. Ima nasljednicu!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ponediljak je spašen ovim postom! Sutra će mi bit lakše otić na posao... ;)

    OdgovoriIzbriši