petak, 24. svibnja 2013.

Freš treš (ep. 3)

PRELIJEPA SAM DA BIH RADILA - LINK


Izvor

                                                                 
Meow: Nije baš taaako lijepa, više je zgodnička i atraktivna. Radila sam i s ljepšima, nikakvih problema nije bilo. Doduše, čim sam pročitala da ima bogate roditelje, sve mi je bilo jasno. "Ne mogu se nositi s ljubomorom kolegica". Raaajt, u kolegicama je problem. Prije će biti da je ljenguza kojoj se ne radi, a kako ni ne mora, izmislila je preglup razlog. Treš vijest, treš sadržaj.

Zverka: Je l' ova ozbiljna?

3. 14 Čić: Nadam se da će i moji bližnji shvatiti kako sam prelijepa za posao i kako samo izazivam ljubomoru kolegica na svakom poslu na kojem se pojavim te da će ih to ponukati da mi plaćaju stan u elitnom dijelu (ma može i Zagreba, ne mora baš biti London) i krpice. Zapravo, ovim putem pozivam Vladu RH da mi dodjeli beneficirani radni staž na temelju ljepote. Spremna sam za mirovinu.

Mica Kuharica: Ovo i meni moj muž kaže i ja ga slušam! 
Prvo ženska uopće nije prelijepa, rade puno ljepše od nje pa su još uvijek i žive i lijepe, a drugo čini mi se da je preglupa da bi smislila bolji izgovor za svoju lijenost.
                                                                     

TONY CETINSKI BIO NA LIPOSUKCIJI, PRIJE         PORINA - LINK





Meow:  Džabe je trošio za liposukciju kad je na kraju bio gubitnik večeri. Doduše, uopće nisam ni primijetila da je nešto "napravio", jednako mi je nezanimljiv i odbojan, čemu pridonosi i ogorčenost koja izbija iz svake njegove riječi. Uglavnom, vijest je treščina par ekselans.

Zverka: Meni i dalje izgleda masnjikavo. Najbolji dio mi je ovaj gdje kaže da to nije radio zbog estetike, već jer je sam sebi bio trom. Jadničak, tako trom, a vježba.

3. 14 Čić: Tih par kila manje ne čini ga manje ljigavim. Idem radije gledat ovu ocvalu Madonnu ispod.

Mica Kuharica: Nekad davno je prije Porina išao na odvikavanje od droga, sad ide na liposukciju, stari se Toni, stari.
Inače, Porin??! 
Seriously?


                                                                                        Izvor
Mislim, kome je još stalo do Porina, ni struci nije, ni trešerima, totalno lejm manifestacija na koju još trzaju likovi poput Tine i Nikše, Sandija, Marka Tolje i sličnih nesretnika.

                                                                                    Izvor

                                         ( ovo je omot albuma  ZLATNA KOLEKCIJA  Tine i Nikše)





MADONNA NE ZNA STARITI DOSTOJANSTVENO - LINK





                                                                           

Meow:  Mislim da riječ "dostojanstvo" nikada nije bila riječ koja bi se mogla staviti u istu rečenicu kao Madonna. Doduše, u zadnjih nekoliko godina baš pretjeruje sa svojim hommageom mladosti, a ni ne kuži da izgleda otužno. Ne kažem da bi trebala štrikati i zakopčati se od glave do pete, ali ovakvi outfiti mi nisu prikladni ni kod mladih cura jer izgledaju jeftino, a pogotovo kod žene njenih godina.

Zverka: Izgleda kao oronula pevaljka. Sa 70 očekujem ovakvo nešto od nje.

3. 14 Čić: Sreća prošlo je vrijeme kad je Madonna diktirala modne trendove inače bismo za pola godine mogli očekivati poplavu žena koje su zaboravile obući suknju ili hlače, ali su zato sjetile se na sebe nabaciti rastrganu mrežu. Zapravo, možda i nije prošlo, pa vas drage žene ovim putem molim da se nekako odreknete modnog trenda ostarjele prostitutke na cracku, ako ste slučajno planirale isfurati ovaj "look".

Mica Kuharica: Kako tužno, ja nju tako volim :(
Zašto si to radi, o zašto :(
Alka Vuica pari Jackie Kennedy naspram nje.






BREAKING NEWS: DIPLOMIRAO SIN IGORA ŠTIMCA  LINK





                                                                           

Meow: Zašto bi ovo ikome bilo bitno? Ok, čestitam, lijepa vijest, ali nije ni meni Story došao na promociju, a otprilike sam poznata jednako koliko i Štimac junior.

Zverka: Aj hev a konfešn tu mejk - Štimac mi je dooobar. Nisam ni čitala vijest. Samo sam slike malo pogledala. Ah, Igore, upao si mi u oko kad sam bila tek curičak, a ti igrao svjeCko u Francuskoj.

3. 14 Čić: Evo, ponosna sam k'o da je moj. Bravo, bravo, sine Igora Štimca.

Mica Kuharica: Ovu "vijest" su prenijeli svi prokleti portali u zemlji, kao da nam se približava neki asteroid u najmanju ruku.
Inače Štimac je prokleto seksi frajer, onaj pravi dinaridski mačo men, krkanski seksi lik, puno više seksi od ovog mlađahnog sina.
Ja bi čak i dala sinu, ako će me to dovesti do tate mu, makar da mu ruku stisnem (ne, ovo nije aluzija na lički tip rukovanja).
I ne, ovo nije tema o Štimcu već o njegovom sinu koji je diplomirao.
Odoh se istuširati hladnom vodom.




MODNI ZLOČIN TJEDNA


  Sva tri modna zločina dogodila su se na promociji knjige Make up s potpisom, vizažistice Sanje Agić poznatije kao supruge nogometaša Jasmina Agića koji je poznatiji po namještaju utakmica i sjedenju u zatvoru zbog toga već po nogometnim uspjesima.


Tihana Harapin-Zelpugin

Modni Mačak


Jasmin Agić


Meow:  Tihana Harpija izgleda kao da je odjenula onu rupičastu mrežu-vreću za krumpire. I ona je kakti neki modni autoritet? Bože, Petra! Još joj i frizura izgleda kao stilizirana fudbalerka, a isti friz ima već godinama. Doduše, čini mi se da nije ni ostarila u zadnjih 20 godina. Sigurno ima u ormaru neku sliku u maniri Doriana Graya. Ili je jednostavno fudbalerka pomlađuje? Hm...

Ovaj Jasmin mi s tom frizurom izgleda kao neki nekoliko stoljeća star i posušen vampir iz "Sumraka" ili Riff Raff iz filma "Rocky Horror Picture Show" (p.s. to pogledajte obavezno). Ovako:

Dakle, supruga mu uljepšava ljude, a njemu ne može reći da mu ova frizura stoji kriminalno?

Za ovog Modnog Mačka više nemam ni komentara. Izgleda mi kao starija ekscentrična gospođa koja čuje glasove u svojoj glavi i telepatski komunicira sa svojim minijaturnim psićem. Ovo čudo je ženstvenije od mene. Ne znam, jedna sam od liberalnijih osoba, ali nekako ipak ne mogu spojiti riječ "muško" s mentalnom slikom ove osobe.

Zverka: Tihana sa psećom ogrlicom (vonabi S & M) oko vrata i nečim što izgleda kao ona dekica za obući iz Top Shopa.

Ovaj Modni Hračak mi je već dosadan. Uopće ne kužim zašto ta spodoba dobiva toliko medijskog prostora.

Ovaj lik kojem ne znam ime, izgleda kao vilenjak. Bonus je uho koje nestašno izviruje. Sviđa mi se pozicija časopisa i slika.

3. 14 Čić: Na stranu modni zločini, ali pazite ljudi - Nives Kelvin se normalno obukla!

Sad kad sam došla sebi od šoka, prokomentirat ću ostale. Tihana je frizurom zaostala u dobu kad su žarile i palile Julie Andrews i Doris Day. Odjećom nije zaostala, ovo nije nikad bilo prihvatljivo za obući. Šteta što jadna nema priliku doći u doticaj s ljudima iz svijeta mode da ju zeru upute.

Modno mače i Agić su već standardno nakaradni, to im je imiĐž.


Mica Kuharica: Modni mačak osim sto izgleda kao ocvala teksaška hooker u stadiju žalovanja za bogatijim mušterijama, očito je i van sebe jer je baš od svih uzvanika morao sjesti kraj Nives Celzijus koja je svu pažnju u broj  manjoj haljinici pobrala na sebe (odlično mi izgleda). Jadničak.

Tihana izgleda jezivo. Tim vise sto slovi za jedno od najvećih imena u svijetu mode kod Hrvata. Ako je ovim loše heklanim stolnjakom vrišteće boje pokušala skrenuti pažnju s ovog lica koje podsjeća na jeftini higijenski uložak, nije uspjela.
Frizura a la model za haubu iz 1956 godine nije pomogla.
Ja bih si prije vezala kamen oko vrata nego ovakav remen, kriminalan je. I da, jednom sam pročitala njenu ponosnu izjavu da je TAJNA NJENE LJEPOTE(da, dobro sete pročitali) u Zagrebačkom melemu, koji je jedini kozmetički preparat koji koristi.
Kakva antireklama za melem.

Jasmin Agić aka Gollum.

                                                                                            Izvor

Hororčina!
Ja gledam i ne vjerujem.
Kako netko ako nije drogiran, pomračenog uma ili ako ga nisu oteli šverceri ljudskim organima pa im je uspio pobjeći, može hodati s ovim čudom na glavi okolo, među ljudima i još se ponosno naslikavati.
Ovo je jebeno nevjerojatno.
I još mu je žena neka vizažistica  koja se bavi uljepšavanjem ljudi, omg!
Fakat me muči da li si je on to izvukao i pramenove na ovu špagete na glavi.



                                                  TREŠ MOMENT TJEDNA



Ovaj put kao Treš moment tjedna vam donosimo aktualnu trashy pjesmu koja je već veliki hit, ali nije poenta u melosu iste već u ovom videu,kafanska pevaljka u prejeftinoj obleki, disko džokej Vule koji engleski izgovara kao naša Ingrid, ljudima i starcima koji sline oko pevaljke i plešu,  uznemirujuće u svakom slučaju.

Osim ove pjesme, predlažemo vam da poslušate i veliki hit Seksi Sandre - SISO LAŽLJIVA.
Ovo je jedna od najjačih novokomponovanih treš pjesma kojoj se Huljić & co. mogu čak pokloniti.
Vjekoslava pojedi se, ovaj tekst teško ćeš nadmašiti!

Pjesme same govore za sebe, komentari nisu potrebni, uživajte.









Koji vam je najdraži freš treš u ovom postu? Koji ste dobar treš trač čuli ovaj tjedan?


- Vaše Zverka, Mica Kuharica, 3.14 Čić i Meow -

Nema komentara:

Objavi komentar