srijeda, 3. travnja 2013.

Pizza s prokulicama

Pizza s prokulicama i naravno mojom omiljenom namirnicom - ovčjim sirom!

Danas vam donosim recept za moju novu kombinaciju nastalu iz ljubavi prema prokulicama i naravno ovčjem siru .

Naime, obožavam prokulice, smatram ih povrćem bogova i uopće ne volim tj manje cijenim ljude koji sa mnom ne dijele strast prema ovim zelenim, divnim lopticama užitka :D

                  Izvor                                   
                                                                                   
     
Ok, malo pretjerujem ili možda ne..ali prokulice su božanstvene, divne i toliko ih volim da bih si rado dala istetovirati prokulicu na dojci ili gležnju :D
Želim si i tajice na prokulice ili bar posteljinu...
Ili makar jedan mali prokulica jastučić :(

Ok, dosta s mojom odom prokulicama, shvatili ste već da ih obožavam ili da ne želite više čitati postove i recepte osobe koja želi hodati svijetom s istetoviranom prokulicom na tijelu :D

Uozbiljiti ću se i reći vam da su prokulice savršeno povrće koje je jako zdravo, bogato vitamnima i mineralima, ima antikarcinogeno djelovanje i vrlo malo kalorija, samo 45 kalorija na 100 grama.
Osim toga, prokulice ne treba puno kuhati, dosta im je 4-5 minuta kuhanja i gotove su, a za tako kratko vrijeme kuhanja zadržale i sve svoje hranjive sastojke!

Kažem vam- slava prokulicama!


                     Izvor


Inače, ja ih trpam u sve, najviše u juhe,variva, obožavam ih grilane na malo maslaca, pečene, zapečene, nedavno sam ih otkrila i u salati.

Danas sam ih koristila kao glavni sastojak povrtne pizze, dodala sam im obožavani tvrdi ovčji sir, malo tvrdog kravljeg sira, slanine, luka i maslinovog ulja..

Vrlo jednostavno i brzo, ali i zasitno, ja sam danas ovu pizzu prokulizzu radila kao predjelo, ali sljedeći put raditi ću je kao samostalno jelo, i to već za koji dan, jer je pizza ispala fantastična!

I još jedan mali savjet, koji sam i ja danas dobila od kolegice s predivnog bloga  Lilys Garden, a to je da pizzu pečem pod ventilatorom u pećnici, a ne klasično, kako sam radila do sada, i upalilo je, pekla sam ju vrlo kratko, nekih 10 minuta i ispala je savršena, a prokulice i luk su zadržali sočnost i nisu se zapekli, čega sam se bojala .


                                                       PIZZA S PROKULICAMA

Tijesto: 300 gr brašna
              1 dl mlijeka
              1 dl vode
              20 gr svježeg kvasca
              1 mala žlica šećera
              1 mala žlica soli
              2 žlice maslinovog ulja
           

Umijesiti glatko, mekano tijesto i ostaviti ga na toplom da se diže.
Kada se tijesto diglo, razvucite ga u tanki pravokutnik, stavite ga u nauljeni lim za pečenje.
Pećnicu zagrijte na 200 stupnjeva.

Nadjev : 2 šake prokulica
               1 glavica ljubičastog luka
               oko 100 gr slanine narezane na kockice
               50 gr sitno naribanog tvrdog ovčjeg sira
               50 gr grubo naribanog tvrdog kravljeg sira
               papar
               maslinovo ulje


Prokulice očistit i kuhati 4-5 minuta u kipućoj vodi, procijediti i prepoloviti.

Razvučeno tijesto malo premazati maslinovim uljem a zatim an njega posložiti prokulice, komadiće slanine,i narezane kolute luka,posuti s naribanim ovčjim a zatim i kravljim sirom te obilno popapriti i poškropiti s maslinovim uljem,

Peći nekih 20 minuta na 200 stupnjeva ili pod ventilatorom oko 10 minuta na 180-200 stupnjeva.









                                                                              Dobar tek!
                                                                           Mica Kuharica

Broj komentara: 8:

  1. Ajmee, još netko obožava prokulice :) Nema nas baš puno :) hvala ti na receptu, ovo ću sigurno probati i morati sve sama pojesti jer kod mene nitko ne voli prokulice... Ja ih isto radim na varivo, u juhici, salati a obožavam ih uvaljati u prezle :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha,ja sam svoju pizzu podijelila sa susjedom, također strastvenom obožavateljicom prokulica!
      Iskušavaj recept, brz je i prokuličast, jel može bolje:D

      Mica Kuharica

      Izbriši
  2. :s :s, super si!
    Voljela bih da dijelim tvoju ljubav prema prokulicama, ali nažalost nije tako, zato ih moj muž obožava duplo. :rofl: Al zato volim pizzu.
    Prekrasno ti je ispala, baš mi je drago da si zadovoljna sa tijestom i hvala ti puno na pohvalama! :grli:
    Što se tiče prokulica na odjeći, to se da srediti, samo ako nađeš salvete na prokulice.:trep:

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahaha, jel moraju prokulice biti baš na salveti?Možda da insprintam :D znači, nađem salvete i kupim majicu i dođem ti na kavu? Okej, ne moraš dva puta me zvati :*

      Izbriši
    2. Nisam radila sa isprintanim papirom, frka me da se farba ne razlije.:rofl: Jučer sam tražila u hoby dućanu salvetice na prokulice, pa mi žena rekla da ih to nitko nije tražio. :nogica:
      Možeš ti na kavu i bez prokulica. :lux:

      Izbriši
    3. Možeš ti na kavu i bez prokulica! :rofl:
      Inače jučer u jednom hoby dućanu tražih salvetice na prokulice i žena mi rekla da ih to nitko nije tražio. Malo me čudno gledala.:raspa:
      Nisam probala sa isprintanim, frka me stavit salvetu u printer.:misli: iako sam čitala da netko i to radi. A i boja mi se zasušila.

      Izbriši
    4. ROFL

      Srce si!

      A na kavu dođem, to smo ionako već ranije dogovorile,samo kad sunce anm se pojavi da možemo uživati u tvom divnom vrtu :*

      Izbriši
  3. Ja volim prokulice,zovemo ih i kelj pupcar. Najvise ih jedem u juhi. Drago mi je cuti da ih jos ljudi voli.

    OdgovoriIzbriši