srijeda, 17. travnja 2013.

Modni trendovi koji mi idu na živce - 3. dio

Tange koje vire iz hlača


Traperice niskog struka u kombinaciji s tangama kričavih boja - ah, kako mi ovo neće nedostajati. Jedan od seljačkijih trendova ikad, koji je bio aktualan prije desetak godina. Pretpostavljam da su mnogi srednjoškolci tada sapunjali mačora na Anu iz 2. b i njene crvene čipkaste tangice.


Dimije



Ono što su danas asimetrične suknje, to su prije par godina bile dimije. Ovaj viseći dio među nogama mi se nikad nije sviđao i dimije nisu bile dio mog ormara. Još očajnije izgledaju u kombinaciji s visokim petama. To me podsjeća na kombinaciju trenirke - cipele.


Evo jedna pjesmica koja propagira nošenje dimija.




Pončo



Nije govno, već se pas posr'o = nije deka, već pončo.


Štreberske naočale



Jedino očajnije od ovih naočala su ljudi koji nemaju problema s vidom i nose ih. Stavite usput i aparatić za zube, čak i ako su pravilni, jer je aparatić baš kul i košta par soma kuna - dobar način za pokazati kako se ima i može.


Isto odjeven par iliti matching outfits


I inače mi je nelijepo vidjeti par odjeven gotovo identično, ali ovo što su Britney i JT napravili je modni zločin. Njoj bih još i oprostila, jer je bestilna (osoba bez stila), ali njemu - teško.


Prozirne naramenice grudnjaka


Svrha ovog čuda bi trebala biti to da se ne vidi. Dosad nisam naletjela na curu kojoj je to pošlo za rukom s prozirnim bretelama. Usjeku se u kožu i sjaje, što izgleda očajnije od običnih crnih bretela. Osim toga, meni to dagajebeš izgleda seljački.


Furry boots





Jedina obuća ružnija od Uggsica su mi ove čizme koje izgledaju kao Yetijeve noge. Bonus (možda i gljivice?) dobivaju djevojke koje ih nose ljeti.


Ako se želite prisjetiti ostalih modnih trendova koji su mi išli na živce - tu su 1. dio i 2. dio.



- Zverka








4 komentara:

  1. tange, čizme, prozirne maramice rigooo!
    ali štreberske naočale volim, jer mi jedine ne smetaju, a ne da mi se non stop nosit leće :P

    OdgovoriIzbriši
  2. Sve potpisujem osim naočala i par puno boljih krojeva dimija od kvalitetnijih materijala koje imam u ormaru :) Da, istina, sad je oh so hip nositi veće naočale, ali za nas ćorave su ko bog jer su dovoljno velike da pokriju cijelo vidno polje. Od svega gore navedenog, meni su najodurnije prozirne naramenice. Seljačija na kvadrat.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kad sam bila 3. srednje išli smo u Italiju na neki izlet, i ostali šokirani s njihovom modom, ja sam mislila to je Italija, prijestolnica mode, oni su sigurno puno napredniji od nas i mi ćemo izgledati kao seljaci, i bili su "napredniji"- svaka druga cura i pazi sad- i dečko su nosili spuštene traperice iz kojih su virile neonski zelene, žute, pink tangice, a kod muških boxerice najčudnijih boja i motiva :)Sa svime se u potpunosti slažem. Ove dimije, imam jedne, kupila ih mama, osjećam se kao da sam se ukakila u gaće kad ih obučem, inače nisam ih nikad nosila u javnost :), a ove prozirne naramenice su mi tako seljačke, najčešće ih vidim u svatovima, kad se na +40 fino zasjaje i usjeku u kožu...bljak

    OdgovoriIzbriši
  4. U zadnje vrijeme sam počela nositi i kupovati dosta sportske odjeće, nedavno sam si kupila jednu odličnu kratku majicu te dugačku trenirku.

    OdgovoriIzbriši