petak, 22. ožujka 2013.

Najgore od Dore, drugi dio

U prošlom postu oplela sam po Dori pretprošlog desetljeća, a sad slijedi nastavak. Ne znam jel' još kome to palo na pamet, al čini mi se kako smo u ovom razdoblju redovno se pokušavali revanširati pa tako redom slali na Eurosong one koji su bili drugoplasirani godinu ranije. Naravno, neuspjeh nam je time bio zagarantiran.
Dora kroz sva svoja izdanja imala je neopisive glazbene uratke (dobro, ja ću ih ipak pokušati opisati) pa nastavimo dalje:

Dora 2000.

Anita Horvatić - Dobro, bolje, najbolje


https://www.youtube.com/watch?v=yoNCLdnumNI

Ova pjesma ima sve što bi jedna prava loša dorska pjesma trebala imati: tragičan glas, tekst, božemesačuvaj odjeća i riječima neopisiv scenski nastup. Loše i gore su nedovoljni za opisati ovu pjesmu. Uvjerljivo najgore od Dore 2000.


2 MUCH - Oblake sada pokreni


Još jedna grozna pjesma s ovog izdanja našeg The glazbenog festivala. U nas izgleda disco folk nikad neće izmoditi. Red harmonike, red disco beata, red lošeg teksta, red zavijanja i eto ti pjesme. Nikako mi nije jasno kako je onaj tzv. žiri odobrio nastup pjesmi koja počinje tekstom "Na prozor moje duše ljubav banula."

Jozefina i Trio Rio - Love me tonight


Jedna vrckava da, da, da, da, NE, NE, NE, NE pjesma koja naravno završava sa la la la la. Kad čovjek ovo sluša u nevjerici je. Ne zna bi li se smijao, plakao, križao lijevom i desnom...

Dea - I wanna to fly


Da, ova pjesma se ozbiljno ovako zove. Kad začujete engleski izgovor ove pjevačice pomislili biste kako je sama autor ovih stihova, ali nažalost prevarili biste se. Draga Dea, wanna je skraćeno od want to. Tvoja pjesma se zove I want to to fly. Bravo!

Josip Katalenić - Put u raj

http://www.youtube.com/watch?v=eoTTGp5u3Us

Možda tekst nije toliko kritičan koliko u ostalih pjesama, al ovo je ipak Josip Katalenić. Glas mu je pukao jedno 5 puta jer se bespotrebno derao na svakom dijelu: "samo nju mi daaaaaaaaj", a frizure se ne bi posramio nijedan bjeloruski predstavnik.

Dora 2001.

Ksenia - Igra

http://www.youtube.com/watch?v=HPkZSS3SBPU

Snimka je užasna, al s ove Dore najgoreg uopće nema na youtubeu, tako da sam izdvojila samo ovu pjesmu. Ovakav tekst bi možda mogao proći u kakvom dječjem mjuziklu. Znam da nas Europljani uglavnom ne razumiju, al zar je to opravdanje za uglazbiti sve što se napiše u dvi minute?

Dora 2002.

4'33'' - Ave Maria Laudata

http://www.youtube.com/watch?v=5HrfWXdWGW8


Ova Dora je obilovala dosadnim baladama. Ova pjesma nije ni približno najgore što se moglo čuti te godine jer cure ipak znaju pjevati, al mi je presmiješno ovakvo miješanje gregorijanskih korala i jeftinih elektroničkih zvukova (koji su vjerovatno inkorporirani u nekakav sintić s dvije i po oktave, pedeset i tri ritma i nasnimljenim Za Elizu + nekakva božićna).

Joy - Takav sam ti ja

http://www.youtube.com/watch?v=JLtmIuLhTvI

Razmišljam jel' pjevač ima problema nekakvih pa zato sriče svaki slog. Osim tog iritantnog razdjeljivanja riječi, ova pjesma ima puno previše deminutiva. Grozno!

Dora 2003.

Tonka - Dođi najbrže

http://www.youtube.com/watch?v=XL0M_JRcpHc

Da, Tonka je Antonija Šola, a ovo joj je bilo umjetničko ime 2003. Tko bi rekao da je "krasi" našu estradnu scenu ima već cijelo desetljeće. Zašto poslušati ovu pjesmu? Uz to što zvuči kao da svršava ili kao da će se ukakiti jedan od stihova glasi "dođi, dođi najbrže, zarez točka hitno je."

Luka Nižetić - Robot


"Nema, nema T-R-DAM (dam, dam), Nema, nema T-R-DIM (dim, dim), T-R-DAM, T-R-DIM, Nema ništa u tebi!"

U sljedećem postu ćemo dovršiti Doru, pa prelazimo na Eurosong! Ne znam za vas, al ja jedva čekam. Eurosong je treš raj. :D

- 3.14

Nema komentara:

Objavi komentar