nedjelja, 10. ožujka 2013.

Čokoladna torta s lješnjacima i narančom

Evo me napokon za kompjuterom, dužna sam vam recept za tortu..
Nažalost nisam stigla ranije,  sustigle me obaveze, pa nemam vremena za ništa osim za praćenje Ljubavi na selu.
Nisam ništa skuhala već 8 dana i zbog toga se ne osjećam dobro, trese me ovisnička kriza, fali mi moja kuhača i tava, moj mikser i moja pregačica :(

Nažalost isto me čeka još sljedećih nekoliko dana, ali onda se vraćam u normalu i počinjem s pripremama za Uskrs..
Razmišljate li vi već o tome što ćete kuhati za Uskršnje blagdane?
Ja imam milijun ideja, ali malo vremena, nadam se da ću bar nešto realizirati od željenog..


Proljeće je, napokon!

                                                                                                   Izvor

Osim kuhanja i pisanja, moja velika strast je i cvijeće, uskoro od mene očekujte bombardiranje savjetima i  mojim fotkama cvijeća, imam mali balkon koji čeka da se rascvijeta!

Osim cvijeća, najavljuljem vam i jednu seriju postova s laganim, brzim i jeftinim receptima, jer vidim da moje postove najviše čitaju mlade mame koje imaju svega napretek, osim vremena:)

Nadam se da ćemo se i dalje družiti, do sljedećeg čitanja ostavljam vam recept za ovu laganu i jednostavnu čokoladnu tortu  i par svojih stihova, čitamo se :)


                                                    ĆUTANJA - by Ana M.


                                                     Presitne sate brojim
                                                     i sve češće je tako
                                                     svojih nijemosti
                                                     i tvojih poluriječi se bojim
                                                     to su one što ubijaju polako.
                                                                      . . .
                   
                                                     Nekad neumorno palim i gasim svijetla
                                                     kad vani zaspi grad
                                                     plaši me da sve ovo je greška
                                                     jer pod zvijezdama ćutanja su teška
                                                     lakše je kad zagrli nas dan.



                                       ČOKOLADNA TORTA S LJEŠNJACIMA I NARANČOM



Biskvit:

5jaja
200 g mljevenih lješnjaka
80 g maslaca
80 g šećera
1 vanilin šećer
2 žličice praška za pecivo
2 žlice narančina soka
200g čokolade (70%)

+ sok dvije naranče

Šećer, vanilin šećer i maslac pjenasto izmiješajte.
Dodajte žumanca, lješnjak, prašak za pecivo, narančin sok i rastopljenu čokoladu. Na kraju lagano umiješajte čvrsti snijeg od bjelanjaka.
Smjesu izlijte u kalup obložen pek-papirom te pecite u pećnici zagrijanoj na 180°C 50 minuta.

Kada se ohladi tortu razrerati na dvije ili tri kore, te svaku koru natopiti sokom naranče.


Krema:
300 ml slatkog vrhnja
300 g mliječne čokolade



Vrhnje zakipite i prelijte preko nasjeckane čokolade. Miješajte dok ne dobijete glatku smjesu. Ohladite najmanje sat vremena.
Ohlađenu smjesu miksati dok se volumen smjese ne udvostruči.


Tortu tj kore nadjenuti kremom, ukrasiti po želji, najbolje čokoladnom glazurom.



 
 
 



 
 
 
 
 
   
 
 
 
 
 
 
 
Dobar tek!
Mica Kuharica
 

Nema komentara:

Objavi komentar