utorak, 19. veljače 2013.

Kruh od krumpira, smokava i sjemenki

Konačno malo sunca nad gradom!
Ali malo, nakon nekih sat, dva već se povuklo :(
Iskreno, teško mi je funkcionirati normalno pod tmurnim nebom svaki dan, neda mi se čak ni kuhati, iako mi imam milijun ideja, nemam volje.

                                                                                        Izvor


A prognoza za naredne dane me doslovno baca u očaj!
Dosta mi je više debelih jakni, kaputa, čizama, hoću se obući normalno u  pastelne i nespojive vesele boje kao Kraljica Elizabeta, čiji je stil odijevanja moj tajni crush i zaslužuje poseban post :D


                                                                                       Izvor

I hoću šareno, poljsko i veselo cvijeće, nisam ni sanjala da bi ovo ikad mogla reći, ali ruže i tulipani su mi dosadili!
I hoću da se nerviram danima i tjednima dok sam u potrazi za novim cipelama i sandalama.
I hoću da se vozim na biciklu  a da ne izgledam zabundano kao čečenski ratnik.
I hoću piknike na travi  s mini tartovima sa mladim šparogama.
I tako, hoću SUNCE!

Ipak, do tada ću se u kuhinji baviti krumpirima, čokoladom i šljivama iz zamrzivača.

Danas vam donosim jedan dobar recept za aromatični kruh koji se odlično slaže uz suhomesnate proizvode,
ali meni je najdraži uz ovčji sir i maslinovo ulje.




                                                                     Sastojci :

                                                        500 gr bijelog krumpira
                                                        300 gr brašna
                                                        8 gr praška za pecivo
                                                        2 žumanjka
                                                        2 žlice mlijeka
                                                        100 gr maslaca
                                                        1 žlica lanenih sjemenki                                      
                                                        1 žlica sjemenki suncokreta
                                                        1 žlica  očišćenih sjemenki bundeve
                                                        6 suhih smokvi
                                                        sol, papar

                                       
Krumpire operite, obrišite, stavite na pleh, izbockajte ga čačkalicom i pecite oko 40 minuta u pećnici zagrijanoj na 200 stupnjeva. Kada su pečeni i  ohlađeni, izgnječite ih.
U posudi promiješajte pire od krumpira s ostalim sastojcima da dobijete ujednačenu smijesu, dodajte smokve nasjeckane na kockice, promiješajte te tijesto prebacite u kalup za pečenje obložen pek papirom.
Kruh pecite oko 50 minuta na 180 stupnjeva.




 





                                                                                Dobar tek!
                                                                             Mica Kuharica

Nema komentara:

Objavi komentar