četvrtak, 17. siječnja 2013.

Top lista meni najboljih filmova - filmskih preporuka (1. dio)

Imam sto ideja u glavi o tome što želim napisati na blogu i podijeliti s vama. Sto ideja i jednako toliko tehničkih poteškoća i razloga koji mi ometu taj plan. Od lošeg fotića i osvjetljenja (dok dođem doma s posla, već je mrak), do neplaniranih aktivnosti koje mi okupiraju vrijeme.

Pomislih, zašto ne napisati post u kojem ću predstaviti umjetnost na koju itekako volim trošiti vrijeme - filmsku umjetnost, koja mi je pored glazbe i književnosti najveće veselje.

Da ne duljim dalje, predstavljam popis filmova različitih žanrova koji su na mene ostavili trajan trag i koje vam svakako preporučujem za gledanje. To naravno nisu svi i ovo nije zadnji popis. Popis nije kratak, stoga je ova tema podijeljena u nekoliko dijelova. Nadam se da ćete na mom popisu otkriti neki film koji još niste pogledali, pogledati ga i oduševiti se barem upola koliko sam se ja oduševila!


1. Forrest Gump

Meni osobno najbolji film ikad. Tom Hanks je odigrao ulogu života u ovom filmu koji ima sve - dramatske, akcijske i komične elemente, snažnu poruku prenesenu kroz zanimljivu priču i odličnu glumačku ekipu. Pogledala sam ga minimalno 10 puta i svaki put me iznova oduševi jer ga svaki put gledam i shvatim iz druge perspektive. Bonus: Postoji i knjiga, koja je u mnogočemu drugačija od filma, pa je svakako pročitajte.




2. Tko pjeva zlo ne misli

Predivan i duhovit film za instant dobro raspoloženje. Tko se ne bi nasmijao gosponu Fuliru, gosponu i gospođi
 Šafranek, malom Perici i teti Mini. Bonus: Odlične pjesme uz koje jednostavno moraš zapjevati. :)





3. Star Wars trilogija (1977., 1980., 1983.)

Ma kakve nove verzije, remakeovi, prequeli...ništa nije ravno originalnoj Star Wars trilogiji! Odlična ideja, sjajni 
glumci i za to doba veoma dobra tehnička izvedba. Bonus: Simpatični roboti , lightsaberi, stormtrooperi, sexy 
Han Solo i simpatični Ewoksi (kasnije je snimljen i crtić "Ewoksi" koji sam također pratila). 






4. The Notebook 

Mislila sam da će ovo biti još jedan od onih srcedrapateljnih i klišejiziranih filmova. No, prevarila sam se. Ovo je 
sjajan film - odlični glavni glumci, odlična radnja i preokret na samom kraju za koji svakako morate pripremiti 
cijeli paket maramica. Ne poznajem niti jednu osobu koja je pogledala ovaj film, a da nije pustila niti jednu suzu. 
I macho muškarci su zasuzili na ovaj film. Bonus: Ryan Gosling! :slin:





5. Love Actually

Jedini božićni film nakon "It's a Wonderful Life" koji mi se zaista sviđa. Sastavljen je od nekoliko različitih životnih 
priča, nekih gorkih, nekih slatkih, nekih "oh, tako svakodnevnih", za koje se na kraju ispostavi da su na neki način 
međupovezane. Veoma topao i optimističan film, odlična glumačka ekipa i solidan soundtrack. Bonus: "Mr Darcy" 
Colin Firth (nije neki klasični ljepotan, ali meni je baš hot).





6. The Green Mile

Još jedan sjajan i snažan film koji ostaje u mislima dugo, dugo nakon gledanja. Sjajne uloge Toma Hanksa i Michaela 
Clarka Duncana. Bonus: Glumac koji je glumio antipatičnog Percyja, Doug Hutchison, ne tako davno je punio tabloide 
svojom u najmanju ruku čudnom vezom tj. brakom s maloljetnom Courtney Stodden koja je tada navodno imala 16 
godina, a on 51. Kažem navodno, jer nema šanse da ona (klikni ovdje) ima 16 godina.





7. Trainspotting

Tko Trainspotting nije gledao, magarac je bio! Mislim da sam i ovaj film pogledala već toliko puta da pamtim skoro sve 
scene. Edinburška drogeraška scena kroz oči glavnih protagonista: Rentona, Spuda, Sick Boya, Tommyja, Begbieja, 
Diane i drugih. Bonus: Sjajan Ewan McGregor kao Renton, te odličan soundtrack, pogotovo pjesma "Born Slippy".  






8. Amelie

Šarmantan film čija se radnja vrti oko simpatične Amelie i njenog bijega u svijet mašte zbog toga je što njen stvarni, 
svakodnevni život bio daleko od idealnog, dapače, nije imala mnogo kontakta s drugim ljudima. Što se dogodilo 
Amelie i kako je na kraju promijenila svoj život, saznajte tako da pogledate ovaj odličan film. Bonus: Savršena 
Audrey Tautou u ulozi Amelie - ova uloga kao da je pisana za nju.  






9. Carne Tremula (Živo meso)

Odlična drama jednog od mojih najdražih redatelja Pedra Almodovara (smatram da je on jedan od najboljih redatelja 
ikad).Sjajne uloge Javiera Bardema, Francesce Neri i Liberta Rabala koji igra glavnu ulogu mladog Victora! 
Bonus: Sexy scene. Javier Bardem. Liberto Rabal. 





10. Intouchables (Nedodirljivi)

Čim sam pogledala trailer za ovaj film, znala sam da će mi se svidjeti. Predivna priča snimljena prema istinitom događaju 
o neobičnom i predivnom prijateljstvu između aristokrata Philippea i "dečka s ulice" Drissa. Odlični dijalozi, predivno 
snimljeno i režirano, a još bolje odglumljeno. Bonus: Neodoljiv osmijeh Omara Sya. :)





I na kraju...BONUS! Jedan meni divan, divan crtani film, koji je obilježio i uljepšao moje djetinjstvo.

Kliknite na naslov i pogledajte ga cijelog. :)



Čudesna šuma





Uživajte!




Nalazi li se neki od ovih filmova i na vašoj top listi? Koji su vaši najdraži filmovi? 

Meow


Nema komentara:

Objavi komentar